HR-БРЕНДИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ

Т. Збрицька

Анотація


ИЯ-брендинг - явище стратегічне, це не тільки новий напрям у маркетингу, а й, насамперед, робота з репутацією компанії як працедавця. Він виконує подвійну функцію з добору персоналу: ознайомлює якнайбільшу кількість потенційних претендентів із ідеологією компанії та об’єднує вже працюючих фахівців у команду ефективних співробітників. Ефективність ИЯ-брендингу багато в чому залежить від широти охоплення аудиторії: з цінностями компанії мають бути ознайомлені не тільки потенційні претенденти, а й потенційні партнери, клієнти, які також розділяють ідеологію компанії.

 

HR-branding - something strategic, is not only a new trend in marketing, but, above all, work with the company's reputation as an employer. Performance of HR-branding is largely dependent on latitude reach: with the values of the company must be aware not only potential candidates, but also potential partners, customers, who also shared the ideology of the company.


Ключові слова


бренд; імідж компанії; управління персоналом; HR; HR- брендинг; роботодавець; ринок праці; кадрові технології

Повний текст:

PDF

Посилання


Домин В. Н. «Брендинг: новые технологии в России». - СПб., 2004. - 352 с.: ил. (Серия «Маркетинг для профессионалов»).

Захарычев Л. С. Модель управления брендами предприятий-производителей // Маркетинг в России и за рубежом. - 2006. - № 5. - С. 12-20.

Фомина Е. В. Повышение делового имиджа фирмы средствами брендинга // Маркетинг в России и за рубежом. - 2007. - № 1. - С. 3-15.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.