ІСТОРИЧНА ҐЕНЕЗА МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

Н. Карпенко

Анотація


Розглянуто основні еволюційні процеси зародження, становлення та розвитку маркетингу в Україні від 1970-х років донині. Визначено знаменні події у формуванні маркетингу як науки, практики та освітянської діяльності.

 

In clause the basic evolutionary processes of origin, becoming and developments of marketing in Ukraine, since the period 70 years by present time are considered. Significant events in formation of marketing, as sciences, experts and educational activity are defined.


Повний текст:

PDF

Посилання


Андреева О. Д. Технология бизнеса: Маркетинг: Учеб. пособие. - М.: Дело, 2001. - 224 с.

Архипова Л. В., Баёв Н. Ф. Рынковедение.: Учеб. пособие. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Экономика, 1981. - 287 с.

Бейкер М. Д. Теория маркетинга. История, методология, концепция, стратегия / Под ред. М. Бейкера. Серия: Маркетинг для профессионалов. - СПб: Питер 2002. - 464 с.

Карен Ф. Фокс, І. Скоробогатих, О. Сагінова. Еволюція радянської маркетингової думки // Маркетинг в Україні. - 2006. - № 5. - С. 38-42.

Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ / Общ. ред и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М.: Проґресс, 1990. - 736 с.

Пилипенко В. Ринок маркетингових досліджень: становлення і проблеми розвитку // Маркетинг в Україні. - 2005. - № 5. - С. 16-20.

Решетнікова І. Етапи становлення та розвитку маркетингу в Україні // Маркетинг в Україні. - 2006. - № 5. - С. 36-37.

Столмов Л. Ф. Рыноковедение: Учебник. - М.: Экономика, 1983. - 231 с.

Офіційний сайт Української Асоціації Маркетингу // http://uam.in.ua/


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.