ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА МАРКЕТИНГОВУ СТРАТЕГІЮ ФІРМИ

Р. Чорний

Анотація


Розглянуті сутність життєвого циклу товару та його фази. Досліджено вплив «життя товару» на стратегічну діяльність фірми і запропоновано ефективні маркетингові прийоми, які можна використати при введенні нового товару на ринок.

 

In article considered essence of life cycle of the goods and its phase. Influence of «a life of the goods» on strategic activity of firm is investigated and effective marketing receptions which can be used at introduction of the new goods on the market are offered.


Повний текст:

PDF

Посилання


Афонін А. С. Маркетинг: Конспект лекцій. - К.: МаУП, 1996. - 2-е вид. - 22, 23 с.

Бєлявцев М. І., Іваненко Л. М. Маркетинг: Навч. посіб. - К.: Центр навчальної літератури, 2005. - 77-96 с.

Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. - К.: Вища школа, 1994. - 71-88 с.

Завьялов П. С., Демидов В. Е. Формула успеха: маркетинг. - Москва, 1991. -115-124 с.

Земляков І. С., Рижий І. Б., Савич В. І. Основи маркетингу: Навч. посіб. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. - 82-114 с.

Крамаренко В. І., Холода Б. І. Маркетинг: Навч. посібник. - К.: ЦУЛ, 2003. - 100, 102 с.

Маркетинг / Упоряд., вступ. ст. А. І. Кредитова. - К.: Україна, 1995. -140-172 с.

Прауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг: Навч. посіб. - К.: Вища школа, 1994. -155-166 с.

Савельєв Є. В., Дяченко В. П., Куриляк В. Є., Фарина Л. В. Маркетинг і стратегія конкуренції: Навч. посіб. - К.: НМКВО, 1993. - 58, 59 с.

Савельєв Є. В. Маркетинг нового продукту: Навч. посіб. - К., 1994. -7-20 с.

Савчук В., Будаєва О. Оцінка ефективності маркетингових програм //Економіка України. - 2005. - № 1 (518). - 47-52 с.

Школа І., Корольчук О., Дронь В. Оптимізаційна модель життєвого циклу франчайзингу // Економіка України. - 2005. - № 6 (523). - 50 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.