ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

М. Яневич

Анотація


Здійснено діагностику процесів організації маркетингової діяльності групою регіональних виробників кондитерської продукції. Розглянуто проблеми формування ефективного механізму стратегічного маркетингового управління й запропоновано організацію комплексної системи маркетингу.

 

In the article diagnostics of processes of organization of marketing activity is carried out by the group of regional producers of pastry products; the problems of forming of effective mechanism of strategic marketing management are considered and organization is offered complex system of marketing.


Ключові слова


маркетингове управління; маркетингова служба; комплексна система стратегічного маркетингового управління; інформаційна маркетингова система

Повний текст:

PDF

Посилання


Маркова В. Д., Кузнецова С. А. Стратегический менеджмент: Курс лекций. - М.: ИНФРА-М, 2000.

Забелин П. В., Мойсеева Н. К. Основи стратегического управлення: Учеб. пособие. - М.: ИВЦ «Маркетинг», 1997.

Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. - К.: КНЕУ, 1998. - 268 с.

Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1998. - 245 с.

Шершньова З. Є. Стратегічне управління: Підручник. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: КНЕУ, 2004. - 699 с.

Єрмошенко М. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посібник. - К.: НАУ, 2001.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.