СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАСАДАХ

М. Яневич

Анотація


Розглянуто теоретичні засади стратегічного управління підприємством на основі маркетингової інформації та формування МІС як дійового засобу для підвищення ефективності стратегічного маркетингового управління.

 

In the article theoretical principles of strategic management an enterprise are considered on the basis of marketing information and forming of MIS as an effective mean for the increase of efficiency of strategic marketing management.


Ключові слова


маркетингова інформаційна система; концепція маркетингового управління; стратегічний маркетинг; стратегічний аналіз; стратегічний вибір; стратегічна реалізація

Повний текст:

PDF

Посилання


Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За ред. Л. В. Балабанової. 3-тє вид, перероб. і доп. - К.: Знання, 2004. - 354 с.

Маркетинговый менеджмент. Учеб. пособие / Под общей ред. М. И. Белявцева и В. Н. Воробьева. - Донецк: ДонНУ, 2004. - 545 с.

Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. - К.: КНЕУ, 1998. - 268 с.

Забелин П. В., Мойсеева Н. К. Основи стратегического управлення: Учеб. пособие. - М.: ИВЦ «Маркетинг», 1997.

Єрмошенко М. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. - К.: НАУ, 2001.

Ибрагимова Р. Маркетинговый анализ развития предприятия: глобальный подход // Маркетинг: методы, формы, исследования. - 2006. - № 12.

Прокопчук Л. О. Стратегический менеджмент: Учебник для вузов. - СПб.: Изд-во Михайлова В. А., 2004. - 511 с.

Сліпенький В. В. Стратегічне маркетингове управління підприємствами: сутність і задачі на сучасному етапі // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Україна наукова-2003». Т. 22. Економіка. - Д., 2003. - С. 50-52.

Котлер Ф. Управление маркетингом / Сокр. пер. с англ. - М.: Экономика, 1980. - 224 с.

Маркова В. Д., Кузнецова С. А. Стратегический менеджмент: Курс лекций. - М.: ИНФРА-М, 2000.

Мордвінцева Т. В. Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 41-43.

Шершньова З. Є. Стратегічне управління: Підручник. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: КНЕУ, 2004. - 699 с.

Бойчук І. В. Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства // Регіональна економіка. - 2007. - № 1. - С. 297-303.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.