ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЦІНИ НА ПРИБУТКОВІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

А. Грод

Анотація


Проаналізовано особливості впливу ціни на формування прибутку вітчизняного підприємства при реалізації його продукції. В умовах зростаючої конкуренції на ринку це дає підприємству змогу ґрунтовніше підійти до процесу формування найефективніших напрямків цінової політики.

 

The article considers specific features of the price impact upon income formation at the domestic enterprise under realization of its products. In the growing competitive market environment the above enables the enterprise to develop the most efficient pricing policy.


Повний текст:

PDF

Посилання


Астахов А. С. Оценка экономической эффективности производственных решений: Учебн. пос. - М.: Тандем; ЭКМОС, 2002.

Березин И. С. Рынок и прибыльность предприятия. - М.: Русская Деловая Литература, 2001.

Баширов И. X., Коноплев В. Т. Практический маркетинг. - Донецк: ЮГО-ВОСТОК 2002.

Йорданов И. Оценка экономической эффективности деятельности предприятия /Пер. с болг., под ред. Ф. Т. Константинова. - М.: Интеллект, 2001.

Завлин П. Н. Оценка эффективности инвестиций и инноваций. -СПб., 2004.

Корінєв В. Л. Цінова політика підприємства: методичний підхід до визначення цілей // Маркетинг в Україні. - 2000. - № 2 (4). - С. 44-45.

Уткин Э. А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика. - М.: Тандем; ЭКМОС, 2000.

Хершген Х. Маркетинг, основы профессионального успеха: Учебник для вузов /Пер. с нем. - М.: ИНФРА-М. - 2000.

Фишер С., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика / Пер. с англ. - М.; Дело, 2001.

Черчиль Г. А. Маркетинговые исследования. - СПб.: Питер, 2002.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.